can you guess what this is???



kengkawan cubelah teka apakah gerangannye benda ini??
im bored to death..i don't wanna post any serious issue here..
i prefer the lighter side of things..so,
make a guess..
sape dpt jawap dgn tepat akan dpt hadiah...hehehe

13 comments:

LadyNor said...

buah delima ke tu?skalik nengok terimejin mende len dah ni..hehe

lifeislikethat said...

LadyNor...
it's not buah delima...hehehe..
terimejin bende lain??ish3x :)

arashiela said...

ei...buah jambu air eh???? cepat le nak hadiah ni...eh ke buah peach....apa-apa buah ah yang penting bukan buah dada....hehehehehe

lifeislikethat said...

arashiela...
buah dada mende rupe mcmtu??...kakaka.
xde rupe bibir kak nita serawak ke tu??

LadyNor said...

eh mukan eh..ke buah delima x cukup kembang..tu yg jd cam tu...hehe

Hanney Hanafiah said...

macam jerawat nak masak pon ada..huhu

lifeislikethat said...

Hanney: kakaka..
you buat i tesedak..bersembor air dari mulut i..hehehe..bukan jerawat la yang.

arashiela said...

abih ape....cepat le ape menatang tu.....

lifeislikethat said...

arashiela...sabar tu separuh dari iman..
(saje nak sakitkan ati kau)...hehehe..
siapa name budak handsome yg kite jumpa kat roponggi hill tu??lupa pulak...hehehe

kin said...

ish...bagi ler clue sikit, babe...wink2

lifeislikethat said...

kin..nak clue ek??
it's something that everyone would say when they see u...hehhehe

kin said...

Jambu???...hahaha :P

lifeislikethat said...

kin...mengaku dia jambu..amboi 3x
memang jambu pun kin ni...mwahhhhhhh..