:)

6 comments:

Hanney Hanafiah said...

cumilnyeeee

arashiela said...

dah tak sabau nak timang cucu eh datin.....hehehehehe
ei ...anak sape yang kau dukung tu....kalu maknya tak nak boleh bagi aku...min pun dah besar la ni...aku cakap serius ni...

lifeislikethat said...

hanney...cumil kan???mcm MAK dia la..yg dukung dia tu...hehehehe..

lifeislikethat said...

helllooooooo..kak nitaaaa..
kalau mak dia xnak,buat hapa aku bagi kau...baik aku amek...
nama dia irina..ada gak na na..mcm nama aku. :)

kin said...

Dah ada gaya tu... pat pat carik bapaknya..hehehe :)

lifeislikethat said...

Kin..dah jumpa dah bapaknya,tapi dia dah kawen dgn mak irina tu la...mcmane??? :p